הבזיליקה של הדם הקדוש היא כנסייה גותית יפהפייה מהמאה ה-12. על פי המסורת, בכנסייה נשמרת בקבוקון המכיל את דמו של ישו, שהובא מירושלים במאה ה-12. מדי שנה מתקיים טקס שבו הבקבוקון מוצג לראווה. פנים הכנסייה מקושט בציורי קיר, בויטראז'ים ופסלים מרשימים. המבנה עצמו משלב אלמנטים רומנסקיים וגותיים.